Utmanad

1) Vad åt du till frukost?
Två bullar med skinka och rökt korv. Ja inte tillsammans då.. Och isvatten.
2) Lägg ut den senaste bilden du tagit på dig själv.

3) Vem fick du ditt senaste sms ifrån?
Kaspar
4) Vilken färg har din dator? Alltså skalet...
Mörkgrå
5) När var du arg senast?
Oj, minns inte. Förra veckan kanske?
6) Ditt bästa minne från skoltiden?
Oj, roadtripen, balen, studenten, alla fester, filmkvällarna med klassen. hamnkrogen.. haha. ni märker att jag hade en bra skotid. Men gemenskapen i vår klass var skit bra!
7) Ditt sämsta minne från skoltiden?
Rektorn, haha. nej men klydd med vikarier efter att pernilla och carolina slutat.
8) Yoga eller löpning?
haha. måste jag välja så får det väl bli löpning.
9) Spaghetti Bolognese eller Oxfilé Provencale?
Spaghetti Bolognese.
10) Vilka tidningar läser du regelbundet?
Elle, cosmo, veckorevyn, glamour, sofis mode, haha. de flesta då...
11) Favoritkaraktär i deckare?
Jag läser inte deckare...
12) Teveprogram du aldrig missar?
Försöker inte missa DH, Grey´s, Gossip Girl, och project runway.
13) Vem är du avundsjuk på?
Oj, vet inte du. Alla som ligger på stranden kanske.
14) Din bästa revansch?
Att jag klarat alla hinder på vägen och står där jag är idag.
15) Din bästa chef ever respektive din sämsta?
Har inte haft så många...
16) Mat som du aldrig någonsin kommer att äta? Orsak?
Sniglar, blodkorv, brunaböner, ärtsoppa
17) Offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med?
Nej men gud. SJP kanske.
18) Kaffe eller te?
Kaffe och te. beror på tillfället.
19) Skostorlek?
37-38
20) Hur ofta är du på IKEA?
Några gånger per år. Vill ofta. bara strosa runt där är ju underbart.
21) Om du hade fem miljoner över - vad skulle du köpa? Och du var tvungen att köpa något annars skulle de försvinna...
Jag skulle köpa mammas hus så hon slapp hyra. Sen skulle jag köpa mig själv ett vid havet. I ängelholm förmodligen. Underbart fin stad för er som inte vet... Sen skulle jag ta körkort och köpa mig en peugeot. och sen skulle nog pengarna va rätt slut... haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0