Hem och villa mässan del 1

Förra helgen var mamma och jag på hem och villa mässan i malmö. Galet stort var det och man blev sjukt inspirerad. Självklart hade jag med mig kameran och nu kommer det poppa upp lite inlägg med mina intryck från mässan. Först ut är Butik Botanik i malmö. Lantligt, fint och väldigt Lina.

butik botanik - blommor, kläder, trädgård.



Det fanns så mycket fina små detaljer i deras monter. Själv gillar jag rosorna på bild tre extra mycke. Danska rosor kallades dem. Och även lökvaserna på sista bilden. Sen hade de värsta fina skylten att hänga på dörren "Vi är i trädgården" men den lyckades jag uppenbarligen inte fånga på bild..

Vill du besöka deras butik så hittar du den här;
Holmgången
S. Förstadsg. 23A
211 43 Malmö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0