The body shop

image579

Min egna lilla samling är rätt blygsam...

Honey moisturising shampoo - Måste säga att de är väldigt bra. Luktar underbart.
Honey moisturising conditioner - Håret blir lent som silke
Mango body butter - luktar gott
Coconut body butter - går in i huden super snabbt. doftar länge
Olive body butter - Inte testat den... Gillar inte olivlukt...
Satsuma body butter - doftar gott och länge
Vitamin E moisture cream - bästa ansiktscrämen jag haft på länge. Nästan slut med.
Tinted glow enhancer - lätt shimmer, som en lätt foundation. väldigt lätt. och nice. används nästan dagligen.
Super volume mascara + en likadan i miniförpackning - fick miniförpackningen vid ett annat inköp och bytte ut min diorshow. rätt bra betyg. haha.

Vill ha
en ny Vitamin E Moisture Cream

Pink Grapefruit Body Butter

Pink Grapefruit Body Scrub

Papaya Body Butter

Papaya Body Scrub

Raspberry Born Lippy Balm

Watermelon Born Lippy Balm

Satsuma Shimmer Lip Balm
vanilla spice body polish
vanilla spice body butter
vanilla spice shimmer lotion

image578


Kommentarer
Postat av: Lina

Det är galet!!! Vilka köpte du?? Kan du köpa till mig då? säkert?

2008-03-15 @ 19:53:52
URL: http://linaolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0