Helgen

Fredagen spenderades i Båstad. Först träffade vi David en stund. Han har ju åkte iväg till Ayia Napa för att säsonga nu.. Sen tittade på Apelrydtreornas musikal med Joanna, Sandra, Christa och Dannie. Var sjukt kul att se er tjejer, det är synd att det går så länge mellan gångerna, men vi har ju hektiska liv! Musikalen var iaf bra. Jag var sjukt fint klädd, finns dock inga bilder, med nice var det! Vi tog taxi till Äholm för att senare ta bussen hem, men upptäckte att den bara gick till Munka. Träffade Jakob en stund och tog sen en taxi hem. Lördagen spenderades med Joanna och historia arbetet om Jugoslavien, och när kvällen kom tyckte vi att vi förtjänade att hitta på nått skoj. Så vi fixade till oss och åkte till Äholm, satte oss på Torstens och tog en cider. Träffade Cohen, Kotten och Ante. Riktigt nice, var ju inte igår direkt! Kvällen till ära hade jag jeans på mig, körde lite rockchic stil och det var sjukt nice, även om det är väldigt olikt mig. Vi tog sista bussen hem, vilket var skönt. En alldeles lagom kväll. Hela söndagen skrev vi på arbetet. På natten ringer David, ett sista farväl, haha. Han åkte till Ayia Napa i morse, så nu ser man inte honom på sjukt länge. Kommer sakna honom som fan.. Och idag. Idag har jag jobbat och skrivit på arbetet. Har bara pausat för att se Cashmere mafia. Så nu är det bara att ge sig in i Jugoslavien igen. Imorrn är det tisdag, då ska här städas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0