Vilken helg

Jobbade i fredags, åkte sen hem till mamma i kävlinge för att hämta alla grejer jag haft kvar där sen jag flytta. Hon ska ju flytta i sommar och ville bli av med skiten, haha. Sen bytte vi köksmöbler med, jag och mamma. Äntligen, ni fattar inte så fint det är nu, lovar visa senare. Men iaf, sov där nere och sen i lördags åkte vi upp till mig och fick allt på plats. Det är skit nice. Fint har jag fått på uteplatsen med, ska bara köpa parasoll, dynor och lite grejer i zink. och en grill! Nu håller vi på att tvätta, så jävla mycket tvätt, varför skjuter jag alltid upp det? Typiskt mig... Ikväll kommer forever21 guiden upp! Ciao!

Kommentarer
Postat av: sara

Du har blivit sämst på att blogga :/

2008-05-19 @ 22:18:49
URL: http://saaaraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0