En helg

Natten mellan torsdag och fredag kom Joanna, Hanna och Carro hem från Kreta. Fruktansvärt orättvisst! Men skönt att ha dem hemma igen! Så fredagen spenderade jag och Joanna på min uteplats. De blev sent. Sen på lördagen bar det av in till Ängelholm och familjen Hellbergs residens. Joanna och Hanna tog fram Ouzo och gav mig och Anna en present. Vars ett shotglas. Där satte vi ribban. Sen spelade vi fyllegubbe. Alla var galet fnittriga. Senare promenera vi bort till Li där även Sofie och My fanns. Vi spelade tjejsnack, vadå nostalgi! Men när man skulle äta tandkräm la vi ner det. Vi fick nödblanda våra drinkar med det som fanns att tillgå. Det blev malibu och proviva mango. Låter illa men var faktiskt rätt gott. Sen blev det taxi till stan som vi nästan lyckades få gratis genom att gissa chaufförens mellan namn. Torstens var första anhalten och sen blev det bahnhof. Kvällen avslutades med natta mat och att Hannas pappa Anders kom och hämta oss. Lyckad kväll! Söndagen tillbringades med Joanna. Vi åt pizza, tvätt och snacka massa skit. Så jag saknat det! Men nu är det en ny vecka. På lördag är det kräfskiva. Jag ska äta kräftor. Vet inte riktigt vad jag gett mig in på. Men är sjukt pepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0