Tiden går...

Jag har verkligen varit världens sämsta bloggerska ever! Men till mitt försvar så är både Joannas och mina datorer på lagning. Vi har verkligen otur, eller så är det som Jakob säger, att vi fan inte ska ha datorer. Men du vägrar jag av tro på, hur ska jag då kunna blogga? :) Det har hänt mycket sen sist mina små gullungar. Vi har flyttat, lägenheten är jättefin och ett stort bildregn utlovas antingen när vi får tillbaka någon data eller och jag är hos mamma nästa gång. Men hur som helst, nu är vi Ängelholmsbor! Julen firades nere hos släkten i Glumslöv och var precis lagom. Mycket mysigt. Juldagen firades däremot inte fullt lika lugnt. Vi var ett stort gäng tjejer som samlades här hos oss för att dricka vin och sjunga lite singstar innan vi drog vidare ner till Bahnhof. Det var en riktig toppenkväll som slutade med efterfest hos våra grannar. Eller nej, kvällen avslutades nog mer med att Jakob sa "gå hem, hem, hem hem, hem hem." Hahahaha. Gud vad roligt vi hade! Imorgon är det årets sista dag och då står vi värdinnor för årets sista fest. Så idag är det mycket som ska hinnas med och Joanna är duktig och jobbar. Så jag ska åka och handla all mat själv. Drickan handla vi häromdagen. Vi kommer bli ett härligt gäng med olika människor imorgon. Jag hoppas på att alla får super trevligt, då har vi lyckats! Så god jul och gott nytt år till er, mina små cupcakes. Ni är guld värda!

Kommentarer
Postat av: j o h a n n a

super fin blogg.

ha en bra lördagkväll, :)

2010-01-02 @ 20:32:52
URL: http://johannasofiaa.blogg.se/
Postat av: maja

visst har du gått på apelryd, musikal? :) vad tycker du om den? funderar på att börja i den och flytta ända från stockholm.. stort steg :D

2010-01-12 @ 21:02:30
URL: http://enmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0