Ajaj, jävla axel!

Hejsan solstrålar!
Var på kåren i onsdags. Får väl erkänna att det inte var någon höjdare. Men det blir ju vad man gör det till, eller hur? Trött som en gnu igår. Men då ska man skriva första inlämningen. Det är så skönt att det är avklarat. Nu kan man gå på lov och känna sig tillfreds med sig själv =)

Vaknade, masade mig halvt upp ur sängen. AJ! Axeln typ hoppar snett, varpå jag ligger där som en död fisk och tänker, "jaha, vad fan gör jag nu då?" Drar mig upp med hjälp av sänggaveln och sitter där en stund och funderar på vcad jag ska ta mig till. Då hoppar axeln tillbaka. Men jag har haft ont i leden där hela dagen, känner mig helt handikappad... Är det någon smart människa som tror sig veta om det är nått jag måste kolla upp?

Kommentarer
Postat av: Maja

klart man måste rapportera om livet i malmö :) Men din sida var ju lite finare än mig, är värdelös på sånt. hehe. Jaha blir det något mys idag på alla hjärtans dag då ;) Ha en trevlig helg

2009-02-14 @ 10:56:25
URL: http://lantligdeisgn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0