Lördag hos Edvin

Mycket trevlig kväll med vännerna hemifrån fast ändå i malmö! Det var dags att se Edvins nya lya. Fin var den! Jag och Joanna tog tåget ner, mötte upp med Anna och Visar och tog bussen ut till Edvin där vi hade riktigt trevligt. Vid ett-tiden blev det taxi in till stan och White. Lika trevligt där, en härlig kväll i vänners sällskap!

Hade tyvärr inte kameran med mig, men hitta lite vimmelbilder iaf!

Jag och Joanna shakar mitt på dansgolvet


joanna och jag var på gott humör!


Edvin blev avis på att vi blev fotade och smög sig in hos två okända tjejer... Snyggt Edvin!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej Lina! Emilia här.. (från tme). Har förstått att du pluggar till fastighetsmäklare, funderar på att göra det också. Är det skoj? Mycket plugg? Har lite beslutsångest. Vill bli mäklare, men vet inte om jag är sugen på studentlivet.. Tacksam för lite tips =).

Ha det bra! Kram från TME-Emilia

2009-05-05 @ 18:32:33
URL: http://emiliaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0