Club 88

Jag kommer ju ursprungligen från en liten ort utanför Lund som heter Kävlinge. Det är verkligen inte ett stort samhälle. Är väl som byar är mest. Fast det tycker kanske de flesta om sina uppväxt orter? Eller är det kanske ett teckan att jag flyttade när jag var 16? Hur som helst så har man vissa vänner kvar där nere, detta kan vara lite roligt för dem, för nu får Kävlinge en nattklubb. Sug på den ett tag. Jag trodde jag skulle skratta ihjäl mig när jag insåg att den inbjudan jag fått från nystartade Club 88 har sitt säte i lilla pytte byn Hög med sina 15 hus mitt mellan Kävlinge och Lödde. Vill ni testa detta koncept så är åldersgränsen 18+ och de har öppet mellan 22,00-02,30. Bussar går dit och hem. Gulligt!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Liiiiina jag saknar dina blogginlägg sötaste nöten!! Hoppas du haft en bra jul snäckan.

2009-12-29 @ 00:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0