Året som gått 2

Januari: Dejtade jägaren. haha. Hur totalt olik alla jag någonsin träffat var inte han? Gjorde lite lustiga prooriteringar. Vi kämpade med att klara musikalen utan Pernilla och Carolina. Mycket var nytt.

Februari: Fortfarande jägaren. Pernilla och Carolinas ersättare sjukskriver sig. Vi misstänker att hon gått i väggen. slutar träffa jägaren. Slutligen, den 28 gick pappa bort. Det var samma kväll som 100-dagars.

Mars: Jobbig månad. Mycket pappersarbete och rensing av pappas lägenhet. Var på Dolly Partons konsert med Elaine. Klass mys med bowling. Jag fyller 19 i slutet av månaden. Går ut och äter med mamma i Båstad. Till helgen har jag en stor fest. Det var trevligt trots allt. 

April: Det börjar visa sig att jag har väldigt mycket att göra. Sista terminen, musikalen, pappa, balkomiten... det var mycket. Mamma är ett stort stöd. Jesper gör ingenting. Vi åker på roadtrip med klassen, skit roligt!

Maj: Slutspurten. Musikalen har premiär och gör succé. Jag överlever veckan utan några större men. Syr färdigt balklänningen. Balen går av stapeln den siste. Mycket trevlig kväll. Jakob var en bra kavaljer.

Juni: Studenten. Och allt som den förde med sig med utspark osv. Hela studentdagen var underbar. Från champangefrukosten på torget till pepes på natten. Flyttar hem till mamma igen. Går på alla lundastudenter. Linnéa P fyller 19 och vi firar henne i Ängelhom. Linnéa R hade avskedsparty och åkte till Sydafrika.

Juli: Avskedsmys hos Marie i Ystad innan hon försvann till Australien. Tennisveckan, lustigaste kvällen på länge. Dejta David. Semester i Småland. Var på Allsången. Besökte  ALV. Helsingborgsfestivalen
 
Augusti: Årets största shoppingmånad. Mamma fyller 50 vi firade i köpenhamn, jätte mysigt. Köpte en lägenhet! Dejta Henrik. Malmöfestivalen. Började plugga på komvux.

September: Flyttade in! Pluggar mest och känner mig lite ensam i min nya by. Inreder och gör mig hemmastad. Har inflyttningsfest.

Oktober: Hejar på när Ella modellar. Åker hem för första gången sen jag flyttade. Har tjejkväll hos mig när Vix är hemma. Tapetserar om köket.

November: Renoverar badrummet. Ordnar reunion med musikalare hos mig. Börjar träna på SATS. Renoverar min walk-in. Ser Christa och Sandras show. Besöker apelryd och båstad i samband med treornas dansföreställning. Gör Christa & Sandra glada genom att ha rensat garderoben och ger dem en massa kläder.

December: Julskyltning i Ysby med Ella & Elaine. Utgång i Ängelholm med Linnéa & Ella. Åker hem över Lucia. "julavslutning" på komvux. Inser att allt var bättre förr. Julen var underbar hela helgen. förutom vissa små missöden. Hoppas på ett trevligt nyår. Och ett härligt 2008.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0