Design

image318

Tanken till Elle's designtävling... Vad tycks? En härlig dröm med massor av tyll och lager på lager på lager.. Gud vad bilden är missvisande. Hur lätt är det att ta foto på en skiss? haha. Den är sååå mycket snyggare på pappret som jag har brevid mig nu..

Här kommer den eventuella nyårsklänningen. Ja om det blir nyår med tjejerna dvs.
image319

Samma sak gäller självklart här.. dålig jävla bild. Ni måste tro att jag inte kan rinta kläder ;) Och så är det dessutom skissat på rosa papper, de vita tog slut :P haha.. Aaaja. Så kan jag ev se ut på nyår. Det är iag den klänning jag håller på att sy nu.

Kommentarer
Postat av: evamy

Vad duktig du är! Om man ändå kundesånt dära..

2007-12-12 @ 01:34:18
URL: http://evamys.blogg.se
Postat av: evamy

Tycker det ¨är så häftigt att kunna rita så där. Själv kan jag knappt rita en streckgubbe :P

2007-12-12 @ 04:59:31
URL: http://evamys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0