Nu så!

Nu kan vem som helst komma hit och banka lite vett i mig.. (nja, de värsta pedanterna kan vänta till imorgon kväll...ska torka golven imorgon) Nu har jag städat i 1½ timme.. Skönt. Hatar när det är röra runt omkring mig.

Idag har jag också tänkt på det här med minne. Alltså att komma ihåg saker. Jag tycker det är lite lustigt hur jag kan komma ihåg låttexter till 1000-tals låtar men inte kan komma ihåg att köpa maskindiskmedel, sånt där glans grejs men har i ibland, svinto, toalettpapper... Det är sånt jag glömmer köpa. Så idag när jag diskat i maskinen blev inget rent och jag fick diska allt för hand (dagens i-landsproblem, jag vet, men det är störigt..)

Nu ska jag gå och köpa toalettpapper på statoil, och något gott. Det förtjänar jag idag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0