Sammanfattning av 2007

Lista hittad hos Emma.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Köpt en bostadsrätt.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hahaha.. Hade jag ens några?

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Tror inte det. Linda ska ha i januari dock.

4. Dog någon som stod dig nära?
Ja, pappa.

5. Vilka länder besökte du?
Danmark! haha

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Lite mer "seriösthet"

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
5 juni. Studenten och 31 maj Balen. 8 Februari pappas dödsdag. 

8. Vad var din största framgång 2007?
hmm. Att fixa musikalen trots "pappa-problemet"? Studenten? Att helt enkelt lyckas gå vidare med livet?

9. Största misstaget?
Att spenderna en helvetes massa pengar i onödan?

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Halva hösten?

11. Bästa köpet?
Dum fråga. Lägenheten såklart!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Lägenheten igen.. Både köpet och renoveringar och inredningar...

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, att trots allt sorgligt, så har jag nu fått en riktigt bra start på livet.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
"För vi har tagit studeeenteeeeeeen!"

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Förmodligen både och. Det har liksom gått i vågor.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Pluggat. Bara liiiite högre betyg hade hjälpt mig.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Spenderat pengar..

18. Hur tillbringar du julen?
Först julbord med mor. På själva julen ska vi nog till kusin lisa med alla barn och mostrar osv..

19. Blev du kär i år?
Nej faktiskt inte... Starkt förtjust och kanske t.o.m förälskad men inte kär.

20. Hur många one night stands?
hmm. Asså jag har ju inte varit i något förhållande. Men alla utom en har jag varit med mer än en gång.. Och den där engångs kan jag ändå inte se som ett one night stand, vi hade faktiskt dejtat några gånger... Men om ni skulle räkna mina tillfälliga pojkar så skulle det bli fyra personer iår.

21. Favoritprogram på TV?
Desperate Housewives, parlamentent.. asså ja det finns många bra program kommer bara inte på dem nu.

23. Bästa boken du läste i år?
Oj! Har läst väldigt mycket i år.

24. Största musikaliska upptäckten?
Jag? Annars har jag noll koll.

25. Något du önskade dig och fick?
En underbar lägenhet!

26. Något du önskade dig men inte fick?
hmm vet inte. Att ha pappa kvar. Fast det önskade jag ju mig  först efter hag misst honom.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Gick i skolan i Båstad, mamma kom på besök och vi gick ut och åt. Hade fest på helgen.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Om pappa var i livet. Om jag kommit in på högskolan.. and the list goes on

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Klänning. Snyggt. Kjol. Klänning?

31. Vad fick dig att må bra?
Att flytta ifrån Kävlinge efter att bara bott där i två månader... Det funkar inte att bo hemma..

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Jude Law ;) Såg Alfie och var körd. Såg senare The Holiday och höll på att gå under... haha

33. Vem saknade du?
Daddy!

34. De bästa nya människorna du träffade?
Nya människor.. Hmm ja, det får la bli några kurskompisar från komvux då antar jag.. Är väl de enda nya jag träffat iår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0