Ny lista

Vilken var den senaste filmen du såg?
hmm, minns faktiskt inte...
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Beror väl på hur mycket jag vinner.. Men skulle väl shoppat något..
Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
Dixie Chicks
Vad åt du till middag?
Skollunchen idag var fiskgryta, inget att hurra för. Blir att laga något gott ikväll.
Använder du huvtröjor?
sällan. HAr en triple 5 zoul hoodie.
Kan du vissla?
Knappt.
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Nepp... kul när man är gammal.
Vad har du med dig in på bion?

Några trevliga typer =) 
Vem är din favoritlärare?

Var Carolina, som lämnat oss =(
Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?

Det är väl insidan som räknas.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
definiera fungera... Klarar väl alltid mig.
Äter du frukost dagligen?
äter i stort sett aldrig frukost. Ibland på skolan. förlåt
Hur gammal blir du nästa födelsedag?
19 år gammal
Tror du på liv på andra planeter?
vem vet?
Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
min mama
Vad var det sista du åt?
kunde inte äta fisksaken, tacka gud för grovt bröd =)
Gillar du senap?
aldrig
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
ryck upp dig kvinna!
Sover du på sida, mage eller rygg?
somnar iaf på mage.
Tycker du om att krama folk?
Det beror väl på vem man ska krama, men oftast så.
Skulle du säga att du är trendig?
Jadå, hemskt mycket ;)
Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förplikterser?
funkar inte i längden
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
nej...
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Robin Olsson, skit tråkigt jag vet.. skyll på mamma & pappa


Tack!
Ni vet att ni älskar mig.
Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0