Ännu en Lista

När man är sjuk opch hänging har man inget bättre för sig... Hittade denna På Benedictes blogg.

Saker jag gjort eller inte gjort. [-] Inte gjort [x] Har gjort

[x] Rökt en cigarr.
[-] Fått sparken.
[x] Rymt hemifrån.
[-] Varit i knytnävsslagsmål.
[-] Blivit arresterad.
[x] Skolkat (Fösta gången var lätt bäst ;) Jag vickan och Sandra tar cabben och kör ut till hemmeslöv och myser, fikar senare på contan.. När vi kommer tillbaka är Stoneface den första vi möter.. Nämnde jag att det var engelskan vi skippa?)
[x] Sett någon död.
[-] Varit i USA.
[x] Varit kär.
[-] Varit i Afrika.
[x] Skrivit ett brev till tomten. (japp, bytte mina nappar mot en realsize dockvagn när jag var fyra)
[x] Ätit sushi.
[-] Åkt snowboard.
[x] Gjort en snöängel.
[x] Varit full
[x] Träffat någon som är mer ödmjuk än mig
[x] Fuskat när jag spelat spel. (men självklart hatar jag fuskare:P )
[x] Byggt ett sandslott.
[x] Rört en orm. (Det värsta jag någonsin gjort. Är så fruktansvärt rädd för ormar..) 
[-] Blivit rånad.
[x] Vunnit en tävling.
[-] Fått böter 
[-] Inte duschat på en vecka.
[x] Varit vilse. (Orientering är nog inte riktigt min grej.. ;))
[-] Varit med i en tvreklam.
[-] Hoppat från en bro.
[-] Ätit groda
[x] Sjungit karaoke
[-] Gift mig.
[x] Sjungit i duschen.
[-] Fastnat med tungan i metall.
[x] Stannat uppe hela natten
[x] Varit en cheerleader.
[x] Pratat i telefon i mer än sex timmar. (visste ni att samtal via mobil bryts efter två?)
[-] Trott på spöken.
[x] Gråtit på bio
[-] Sagt hej till drottningen
[x] Snattat någonting (Jag var en riktigt liten rackarunge som barn.. Men alltid högst ovetande om att jag gjort något fel)
[-] Varit med i en film som gått på biografen.
[x] Varit ärlig när du fyllt i detta formuläret hittills.
[-] Tatuerat mig.
[-] Gått på en blinddejt.
[x] Varit avundsjuk på folk med bättre betyg
[x] Inte ätit något på 4 dagar
[-] Varit kär i en lärare.
[-] Piercat mig.
[-] Avfyrat ett vapen.
[x] Somnat i skolan 
[x] Sovit under stjärnorna.
[-] Legat på sjukhus.
[-] Brutit ett ben.
[x] Haft en Britney Spears-skiva
[x] Varit med om något riktigt romantiskt.
[x] Varit alldeles för snäll.
[x] Fjällvandrat 
[-] Hoppat fallskärm.
[x] Sett en haj (uppstoppad på kärnkrafverket i Barsebäck) 
[-] Stekt fiskpinnar i brödrosten.
[-] Varit och jagat.
[-] Försökt få ett osvenskt ord till svenskt.
[-] Friat till någon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0