Helgen som gått

I fredags var jag och hälsade på A, vilket var trevligt. Speciellt eftersom jag stod för vad jag sagt. (NI som förstår förstår) Men jag bliv väldigt förvånad över vissa saker han sa. Men han hade iaf fått lite ordning på sin lägenhet. Mer info kommer i fallet med A så fort det finns något att rapportera.

I Lördags åkte jag från A till Lund för att heja fram Ella i modevisningen jag skrivit om tidigare. Träffade min mamma lite och tog sedan tåget hem till Klippan. På tåget träffade jag H helt oföberedd, men jag ar iag snygg! =) Men det var konstigt ändån. Han ju inte sett honom på över en månad. Men jag har zero känslor för honom. Skönt. Om bara han nu kunde fatta det och inte vara så fruktansvär kall hela tiden. Han kan väl bara vara lite trevlig?

Kom hem men inte i säng förren sent. Idag har jag bara, verkligen bara slappat och inte gjort något vettigt allt. Håller nog på att bli lite sjuk känns det som. Är helt krasslig i halsen och förkyld. Blir nog ingen skola imorgon. Nu måste jag sova. Imorgon måste jag städa. Det funkar inte längre såhär.. suck.

Puss & Kram
Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0