Jag har varit så duktig.

Jag har renstat rören underbadrumsvasken. Det trodde ni inte om mig va? haha. inte jag heller faktiskt, och det var lite äckligt men måste göras. Nu rinner vattnet fint ner igen =) Började riva ner de hemska vinyltapeterna och upptäckte ännu hemskare färg under, lovar att bildbevis kommer. Hur som helst, imorgon börjar allvaret. Det ska bli så kul att äntligen få fint där inne =) Och det måste vara färdigt på torsdag för då kommer musarna hit! Det ser jag fram emot. Tänk om inte badrummet är färdigt. Det kan bli rätt komiskt, "välkomna hem till mig, det här är mitt badrum, kaklet på golvet är nymålat så jag hoppas ni gjort vad ni skulle innan ni kom, men visst är det snyggt?" Kul party liksom, alkoholhaltiga drycket tillåtes men inte toalettbesök. Bad. Måste vara färdig tills dess. Men nu svamlar jag bara eller hur? Går och lägger mig nu. Är nog bäst så. Jo, by the way, så Mona-Lisas leende idag, helt ok film faktiskt =) Sov gott kära vänner!

Pusspuss
Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0