Gårkvällens höjdpunkter

  • Alla mot Edvin. Drinking games...
  • "Ska du med på fest ikväll?"
    "ja!"
    "okej"
    Det är en fördel att säga var festen är... Det missa Martin 
  • Mickes tal, väldigt vingligt...
  • Mitt nya smeknamn är Båstad
  • Jag - "Ja, så är det historia prov på måndag"
    Becke - "Jag läser inte historia"
  • Beckes minikonsert i min säng på en lätt ostämd gitarr
  • Diverse betting angående kvällens flirt...
  • Jag - "Allt är ju relativt..."
    Micke - "Om man jämför med Becke!"
  • Och så imorse. Jag säger "Faaan vad jag är trött. Det är så att hälften hade vatt nog!"
    Joanna säger "hälften av vadå?"
  • Slutligen. Hur märker man att Lina är full? Båstad dialekten kommer fram...

Efterfest hos mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0