Ni är för gulliga

Idag fick jag ett jättegulligt mail av en tjej som hette Maria. Hon skrev att hon tyckte jag hade en snygg stil. Hon frågade även om alla min vänner klär sig lika snyggt och vilken känd svensk jag vill byta stil med.

Så Maria.
Många av mina vänner klär sig snyggt, enligt mig. Men en sticker ut lite ur mängden. En av mina vänner har en stor garderob som jag gärna skulle frossa i. Hon har nämligen galen trendkoll och är grym på att fynda budet, utan att det syns. Standard är "fan vad snygg klänning var har du köpt den?" svaret blir typ HM, jag hittar aldrig guldkornen på HM. Det gör Linnéa.

image648
Visst håller ni med mig?

Och sen då den där svenska kändisen... Frida Fahrman såklart!
image649
Bilderna lånade från fröken fahrmans blogg..

Kommentarer
Postat av: ella

håller med fullt ut. om Linnea då. ;);)

2008-04-08 @ 21:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0