Vad chic!

Har haft nationellt prov i engelska idag. Den skriftliga delen. Gick väl helt ok. The road to adulthood var ämnet om nån är nyfiken. Var sjukt trött i morse, dvs det blev galet stressigt. När jag är trött klär jag mig fint och sommrigt, då bli jag glad. Hann inte hitta en bra väska så tog friis & co påsen sen i lördags. Min lärare sa att den var chic. Hallå, min lärare heter Mats, är litteraturtönt och har skägg. Trodde inte han använde ord som chic. haha. Jag och Joanna fick skjuts av Edvin imorse så jag fick gå hem efter svenskan, men det var bara skönt. Dock visade jag asset för halva klippan, det blåser väldigt mycke idag. Men jag var ju fin iaf. haha. Om en timme ska jag ha företagsekonomi b så jag får väl äta något nu. Sen ikväll fortsätter garderobsrensningen och så får jag besök av Nutte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0