My guiding light

Att jag aldrig kan hålla käften. Jag är en bubblande och sprudlande person, det är inte alltid till min fördel. Speciellt inte efter en flaska vin och lite jäger... Nu har jag tydligen sagt minst sagt opassande saker när vi var hos Rickard senast. Vad tänker jag inte nämna här. Inte för att jag inte står för vad jag gör utan för att det gör bara saken värre. Hur som helst så är det inte en liten tabbe. Det kunde gått riktigt illa. Jag är världens sämsta lögnare. Man ser direkt på mig om jag ljuger. Men jag minns verkligen inte att jag sagt det där... Om jag hade kommit på det typ dan efter hade jag självklart sagt det till Rickard så han visste om att jag tabbat mig. Men jag minns verkligen inte att jag sagt så. Saken är den att Rickard är bäst. Han är min klippa och min bror. Finns ingen som honom. Han betyder verkligen allt, och nu är han fly förbannad på mig. Med all rätt. Att jag aldrig kan hålla käften...


This might be an old cliché
But I don't know what I would do if I can not be there for you
Nothing in this world could ever change
You have allways been my brightest star
My guiding light I know you are there when I need you the most
I know you as I know myself even if we fight and yell
I love you, you know that we are sister and brother
We have walked a million miles, a hundred tears, a thousand smiles
There's been good times, there will be bad
But I don't know where I would be if you had not been there for me
Nothing in this world could ever change
You have allways been my brightest star
My guiding light I know you are there when I need you the most
I know you as I know myself even if we fight and yell
I love you, you know that we are sister and brother

Min älskade Nutte! Du vet att du är det finaste jag har!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0