Dagens

Efter att ha pratat med David på msn blir jag alltid på gott humör. Härligt att få munhuggas lite! Så nu är jag på topp. Bjuder på ett utdrag ur dagens samtal

Lina säger:

du är hemsk..

Lina säger:

du kommer sitta ensam i din stuga när där är 50

David säger:

nej då

David säger:

du vill ha mig då

Lina säger:

när du är 50?

Lina säger:

fan vad illa om jag inte hittat nån vettig innan dess

Lina säger:

dessutom ska jag gifta mig med en killkompis om vi är singlar när vi är 30

David säger:

om ni vill ligga så gör det direkt, palla vänta tills man är trettio

Lina säger:

vi vill inte ligga. då hade vi nog redan gjort det. haha. men har är iaf förbannat trevlig. så kan man inte få allt så är det bra. vi kan väl ha älskare?

David säger:

klart man kan

David säger:

lätt

Lina säger:

då är det ju ett ultimat äktenskap. vi vill itne ligga med varann, så vi blir inte svartsjuka när den andre ligger med nån annan.
David säger:

haha sant

David säger:

ska vi gifta oss?

Tack David, du förgyller min dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0