Hemma igen...

Lördagskvällen var mycket trevlig. Samtal om hurvida handboll eller fotboll var den bästa sporten?, god mat, alkohol, galen dans med kusinerna (även höggravida Monica var uppe och hoppade lite!) och skratt åt att vissa borde inte få sjunga karaoke, överlag en härlig kväll med andra ord! Trots den ständiga frågan om ifall det inte finns nån man i mitt liv. Nej, jag är bara 19. Ni andra är 27+ allihopa och har sambo och barn (ja, Susanne har inte barn, men ändå.) Det är faktiskt inte så farligt att jag är singel, jag klarar mig fint.

Dagen har tillbringats med mor min. Vi har bara suttit vid köksbordet, druckit kaffe, snackat skit och ätit. Det är en jävligt bra dag! Vi samtalar och spånar om 20-års dagen. Mycket folk=dyrt. Med bara mina kusiner med respektives blir vi 20. Det är galet. Dessutom fyller jag år på påskafton. aja. Nu måste jag göra lite läxa. Lina ska leka nyhetsankare på engelskan imorrn!


Bilder på kjolen kommer så fort jag laddat batterierna!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0