Sjukling som fan

Jag måste snart kolla upp vad fan det är för fel på mig. Ja, mer än vanligt iaf. Idag har jag trots det målat mina tavlor. Men jag måste få städat lite. Men ingen ork i kroppen. Imorgon ska jag till tansläkaren i Lund. Min tandreglerare då alltså, fattar inte riktigt har inte haft tandställning på över 1½ år. Menmen. Sen ska mamma och jag gå på stan och slutligen åker vi tillbaka till Klippan för jag behöver lite hjälp. Men innan dess måste jag städa lite. hur det nu ska gå till. Men nu måste jag verkligen få någotnting i mig. För det har jag knappt fått idag. Men slut gnäll Lina! Okej då. Sov gott!

Kommentarer
Postat av: emelie

du och jag kan bilda sjukling klubben =) uch ja så trist att vara sjuk...men du lina har du sett att att jag både har messat, mailat dig skrivit här på bloggen om att jag ska ha Öppet hus för mig på lördag, 20 års fest för både släkt o vänner, hopppas du kan komma, skriv om du kan! puss på dig!

2008-01-10 @ 12:01:16
URL: http://janssonemsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0