Skärp dig

Linas modeskola är klar. Ska läsa så jag fått med allt bara. Men det gör jag imorrn. Handbollen gick ju åt helvete. Vill inte prata om det. Usch. David sa till mig att skärpa mig. Men det är på liv och död. Varför förstår han inte det? haha. Nu får vi fan se till att vinna ordentligt mot Slovakien. Hade pappa varit i livet hade vi varit där i nu. Gud vad jag hade varit uppe i varv då. haha.


Lina säger:

man vill bara va där och smälla till dem och säga skärp er för fan

David säger:

haha

David säger:

jävla seriös

Lina säger:

jag ja! vi snackar handboll.

Lina säger:

det är på liv och död

Lina säger:

nu är det paus. 5 bollar upp

David säger:

haha

David säger:

skärp dig


Kommentarer
Postat av: Anna

Aha, vad kul! Fast inte roligt att du är skadad nu såklart.. Jag dansade när jag var yngre, men sen kom tonåren med mer spännande saker att erbjuda. Funderar på att börja med något nu igen, kanske något latinamerikanskt..

2008-01-20 @ 13:32:31
URL: http://skaninginorrland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0