Ute är mörk och kallt

Vädret har fått fnatt. Har blåst som fan hela eftermiddagen men nu snöar det! Då tvn inte bjuder på något av större värde ikväll har jag bestämmt mig för att städa lite extra. Toan var är först ut, den är nästan klar. har rensat ut allt som man aldrig använder, tjejer erkänn att ni har en jävla massa som aldrig används! Sen blir det min walk-in. Tänkte passa på när det är rätt klädtomt (allt är i tvätten nästan...) och så ska jag organisera lite bland smyckena. Det är lite rörigt nu. Snart nog är lägenheten strålande. Mamma kommer imorgon och ska köpa fina nya blommor med sig, hon är ju florist. Det blir pricken över i. Japp, tillbaka till städningen. När garderoben är klar ska jag sätt mig i ett fotbad, lägga en ansiktsmask, lyssna på Elin Sigvardssons nya, läsa en bok och njuta. Avslutningen blir en lång varm dusch!

Hoppas ni har en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Emil

Jag skitsvår, vad hade du valt då?:)

2008-01-31 @ 22:49:24
URL: http://eliassson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0