Jag ser så förbannat ung ut!

En lite rolig sak hände igår. Vi skulle handla en latte på EH på centralen där tydligen en kille som gick året under mig jobbar. Så när vi beställt och han tagit betalt så frågar han.

- Du har inte en storasyster?

Blev helt ställd. Nu hör det till väsentligheterna att Apelryd är en pytteliten skola med ca 200 elever. Man vet i princip vem ALLA är. Så jag svara

- Nej. Men vi har gått på samma skola.

Han skrattar lite och frågar vilken. Vilket jag svarar på då. Sen skrattar han igen och kläcker ur sig att

- Du ser yngre ut.

Man bara, jaha. Det får jag aldrig höra. Kul när jag är 40 då! Tyckte det var så lustigt. Ser jag ärligt talat yngre ut idag än jag gjorde under gymnasiet?


Kommentarer
Postat av: icapika

du ser äldre ut till höger :)

2009-09-28 @ 17:28:06
URL: http://erycahs.wordpress.com
Postat av: Lina

Det är det jag menar Ica. Den bilden är ju nästan fyra år gammal...

2009-10-01 @ 10:07:26
URL: http://linaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0