Heldag med mamma



Har haft en helt underbar dag ihop med mamma. Jag fick hem min cykel, och en jättestor växt till mitt fönster som vi senare köpte en ny kruka till. Fixade även till mitt fönster med nya gardiner och annat fint. Den fina och lite ovanliga hortensian på fotot fanns på blomsterlandet och skrek LINA!! Men mitt gräsliga orangeaktiga golv tycker inte av rosa blommor är en bra idé. Men fin som tusan är den! Mamma och jag gick även på stan en runda och sen åt vi kinamat och gick hem fixa färdigt. Strax efter åtta åkte mamma hem och jag gick bort till Anna där även Elin och Joanna var. Vi tittade på dating in the dark och desperate. Nu är det hög tid att sova, imorgon är det skola. Imorgon ska ni även få se resultat av dagens fixning :) sov gott mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0