Mot skogen!

Hur stora är oddsen att min mamma, undersköterskan/floristen, har min, fastighetsmäklarstudentens, kurslitteratur?! Det finner jag helt fantistiskt och alldeles underbart! Så nu är jag på väg ner till mamma i Skäralid för att hämta denna bok och spendera lite kvalitetstid med henne. Var på tok förlänge sedan! Något som jag finner rätt lustigt är att innan vi flyttade in till Ängelholm så åkte jag denna sträcka med bussen sjukt mycket. Men jag har uppenbarligen helt vant mig av med det för jag tror nog aldrig sträckan Ängelholm-Klippan har känts längre. Som tur är hämtar min snälla mamma upp mig i Klippan så jag slipper vänta i 40min för att sen ta en buss till på 30min. Det är ett ytterst intressant fenomen. Att man bara kan glömma sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0