En lite annorlunda

Ta fram din mobil och telefonboken.

Har Du Kysst nr 7?
Nepp, det var Andrej

Gillar Du att vara med nr 19?
Min gamla chef Carina Ehk.. Träffade henne tre gånger, och det var inga dåliga upplevelser iaf..

Gillar Du nr 25?
haha, nej. Catarina, en vän till en vän...

Är nr 21 Din bästis?
Nej.. Carolina, förmodligen min gamla lärare..

Är nr 14 en Sötnos?
Nja, exp på Apelryd ;)

Älskar Du nr 16?
Benne är en trevlig tjej.

Är nr 12 Bäst?
Nja, en trevlig tjej. Annika Stenlund

Min Bror/Syster är nr 29?
Nepp, Christa är minsann inte min syster..

Var Du med nr 20 i dag?
Neej. Gris-Calle.. Har inte träffat honom på år och dar..

Nr 26 går i samma klass som Du?
nej. hon gick i klassen under mig på Apelryd dock. Catte.

Nr 31 har likadan Mobil som Du?
nej det har Christian inte..

Nr 34 är Din granne?
har inte ens mina grannars nr.. och nej, Clara är inte min granne..

Nr 40 och Du har något gemensamt?
Jag och David har inte mycket gemensamt.. Vi är nästan varandras motsatser.. Dock väldigt retsamma båda två..

Nr 43 gillar Dig?
Elin gillar nog mig trots att vi inte ses så ofta längre...

Nr 68 och Du ska gifta er?
Founs begravingsbyrå? nej tror inte det va..

Nr 72 är den snyggaste i Din kontakt?
nej faktiskt inte. Trots at Linnéa Rusek nog anser att Fredrik är det ;)

Sist är sämst?
haha, Vickans pappa? Nejdå Per i Förslöv är trevlig..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0