Euroshopper och handboll

Efter två år som fattig student i Båstad (jag är visserligen student nu med, men inte lika fattig..) anser jag mig kunna en hel del.. T.ex. man kan faktiskt inte köpa allt i euroshopper, även om det är billigt ;) Konserver, mjöl och annat sånt gör bra, men, saker som jag helt enkelt inte köper är

  • Toapapper. Det gör många andar studenter, men jag fixar det inte.. För hårt och strävt. Icas egna är inte mycket dyrare och funkar bra!
  • Ketchup. Smakar för jävla illa. Ännu värre är den från eldorado.. nej ni det går bara inte... Ketchup ska smaka ketchup. Och det går bara med Heinz. 
  • Kött. Säger kanske sig själv. Köper nästan aldrig djupfryst och alltid svenskt. Det är en bara så.
  • Äpplen. Tobbe är kung på euroshopper äpplen. För mig duger bara granny smith.

Nu tittar jag på finalen i handbolls vm för damer samtidigt som jag går igenom mina mode- och inredningstidningar och klipper ut saker som är värda att spara. Sen klistrar jag in dem i ett album. Och ja, jag dricket te också.. Kan det bli mer Lina?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0