Hemma igen

Satt uppe och pratade med mamma till halv fyra i natt. Så trevligt at voi kommer varandra närmre på äldre dar ;) Vi tittade som sagt på Lucia i kyrkan hemma. Men det var minsann bättre förr.. Mycket bättre förr. På min tid vill säga ;) haha. Lägger upp nån bild senare när kamerabatterierna är laddade..

Vi tittade på Hamlet idag på svenskan.. Tacka Gud för att jag missade första akten.. Med ytterst lite sömn inatt, då jag sov hos mamma och fick pendla imorse, höll jag på att somna hela tiden.. suck. Jag har trots allt läst Hamlet, och den är så mycket bättre utan dessa teatraliska skådespelare.. Det var en filmatisering med bl.a Stellan Skarsgård(som Hamlet) och Dan Ekborg(som Laertes) båda i början av sina karriärer... Väldigt teatraliskt...

Vill ni se Sandra, Ella, Julia och jag rocka loss till julens toner? Checka länken!
http://www.elfyourself.com/?id=1387409210


Kommentarer
Postat av: Ella

hahahahahahahaha!!!! det var det fulaste på länge!whahahahahah..!!

2007-12-14 @ 15:40:33
URL: http://welliam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0