High School Musical

Sa ju innan att jag skickat in ansökan... Kom och tänka på en sak. De som sitter och läser alla ansökningar kommer nog tycka det är lite roligt.

Lina Olsson... musikallinje på Apelrydskolan..., Emelie Jansson... musikalutbildning apelryd..., Sandra Andersson Apelryds musikalutbildning.., Christa Hesselring utbildad i musikal på Apelrydskolan...., Niklas Musco Musikal-Apelryd..., Sofia Hermasson... ett år på Apelrydsmusiallinje....

Ja det är rätt. Typ en tredjedel av min gamla musikalklass har ansökt... Är det nån jag missat kanske? Undrar om vi sökt samma roller också? Nej, Niklas är ju iaf ensam om den han sökt ;) Sen kan jag tänka mig (eller vet ju i detta fallet) att både jag och Sandra sökt Sharpey och ensemble.. Christa och Jansson har säkert sökt Gabriella och ensemble! (fast Jansson kan mycket väl ha sökt Sharpey med.. Minns när hon spela bitch när vi hade sånt där "hoppa-in-och-lös-problemet.spel"(för fan Lina, sä jävla illa att du inte kommer på vad det heter..) på en praktik..) Har jag fel tjejer? Tror att Sofia bara sök ensemble, men vet inte redigt..

Som ni märker så har jag inte somnat i tid idag heller.. Har väl vänt på dygnet nu.. Suck



Sov Gott!

Kommentarer
Postat av: emelie

hehheehhe ja hjälp ja det är lite funny bunny! ;) Jag sökte Gabrielle...så du tänkte så rätt så!:P

2007-12-06 @ 12:26:33
URL: http://janssonemsan.blogg.se
Postat av: Anna

Kalla var jävligt fint faktiskt..

2007-12-06 @ 15:03:33
URL: http://hockeyfruns.blogg.se
Postat av: christa

då kanske rollen går till emelie då :P jag sökte faktiskt bara ensemblen...isf kan man hoppas och tro att dom går mycket på type-casting..och då säger dom väl till ang. gabrielle isf :) hehe :P puss !

2007-12-07 @ 10:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0