Idag ska jag nog gör INGENTING

Sitter i min fluffiga soffa och dricker te med champangesmak och tittar lite halvt på Oprah. Hon är nog en av de starkaste kvinnorna i världen, lätt! Kan det bli lyxigare än så när man bor i lilla Klippan? Tror faktiskt inte det ;) Idag ska jag nor bara vara hemma. och inte göra ett piss. Jo, kanske ska man fylla i den där ansökan till high school musical och ta det där fotot.. Ett nytaget foto ska det va och eftersom jag klippt mig precis nästan så har jag inga bra bilder på mig. Ja, frillan förresten. Har "bott in mig" lite i den nu och trivs faktiskt. Känner mig vuxnare och använder mina glasögon mycket mer nu, ser så klok och sofistikerad ut! Ni ser ju nya frillan lite bättre på outfitbilderna nedan! hihi. Sen är det ju datalektionikväll. Känns dock så jävla onödigt att ta den kursen.. och idag ska vi jobba med sånt jag redan kan. Funderar starkt på att skita i det och gå och ta funkklassen ikväll... Aaja, får se hur jag gör.. Det är ju trots allt rätt slappt på lektionerna..

Ni kan vara beredda på mycket blogging från mig idag så jag är hemma hela dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0