Ingen High School Musical för mig..

Tack för din anmälan om att komma på vår audition till "High School Musical"!
Intresset har varit överväldigande stort.
Denna gång är du inte en av dem som vi kallar till audition.¨Vi önskar dig all lycka i framtiden och hoppas få höra ifrån dig vid ett annat tillfälle

Julius Produvtion önskar dig en riktigt
God Jul och ett Gott nytt år!

Varma hälsningar
Stefan Julius Malmström

Det får jag väl se som ett tecken på att jag faktiskt gjorde rätt val i våras när jag tog beslutet om att lägga mina scenplaner på hyllan... Ibland behöver man kanske en påminnelse om det bara... Tror jag fick den idag. Det ger mig hopp inför framtiden.

Kommentarer
Postat av: Tova

Vad bra att du tar det på "rätt sätt" =)

2007-12-17 @ 18:36:50
Postat av: Sara

Vad synd! men det kommer säkert fler chanser! :)

2007-12-17 @ 20:35:03
URL: http://saaaraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0