Jag är mållös

Jag kan faktiskt inte säga verken eller.. Fuck vad svårt.. Trodde vinnarlåten skulle avgöra för mig.. Det gör den inte.. Har fan ingen som helst aning... Det är illa, väldigt illa.

Mina Marie-favoriter

Weak (var förövrigt en av auditionlåtarna till Bjärnum förra året...)


Always on my mind (PappaPappaPappa)

Mina Amanda -favortiter

Baby can I hold you (Det härliga raspet gör sig perfekt... + att låten är en gammal favorit)


Halleluja (Pure perfection. Gråter som en galning varje gång jag ser det. Magiskt)

Saken är ju den med fenomenet idol att det är en mall liksom. Därför tror jag att det bästa scenariot vore att Marie vinner, för den färdigskrivna musiken passar henne bättre. Amanda ska sjunga sånna här smäktande känslofyllda låtar. Båda kommer på så sätt bli signade och får göra det de är bäst på! Perffa va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0