Jul i stugan hos Lina

image258
Välkommna in! Visst har man tur när mamma är florist så man får en unik
krans, precis exakt som man vill ha den!


Pynt i Vardagsummet/sovrummet

Fönsterna


Soffbordet. Min ljusstake är underbar. Nyköpt på en liten härlig
inredningsbutik här i Klippan. Ännu en gång har floristmamma
varit med och gjort fint efter mitt tycke och smak.



Brevid tvn. Tomten är en julgåva som mamma hitta på loppis.

Kökspynt

Lite provisoriskt.. Men helt ok. Vi har tagit det överblivna
från övriga arangemang och pynta ihop lite..


Fönstret. Mycket fint. Mycket nöjd.

Hallen

Tomtarna har varit pappas. Mamma har broderat den lilla tavlan.

Garderoben

Det pyntet som inte passade nån annan stans men ändå
var fint eller hade emotionellt värde fick ta plats i min garderob..

Har faktiskt en liten liten tomte på spegeln i Badrummet med..

Så så fint har jag nu =)


Kommentarer
Postat av: Veronica

va mysigt du hade de:)
man ser verkligen att det jul hos dig! :)

2007-12-03 @ 17:23:40
URL: http://vervenhag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0