Legally Blonde och en massa fett.

Idag är jag nog nyttigheten själv. eller inte. Skulle tränat Dansaerobic men var så trött efter gårdagsnatten att jag hoppade det. Nu äter jag pizza och dricker cola.. Smidigt eller hur? Sen tittar jag på Legally Blonde. Visserligen är jag inte lika överdriven och blåst som Elle Woods men jag kan inte hjälpa att tänka på att risken faktiskt finns att jag känner mig så när (om??) jag börjar på arkitektprogrammet nästa höst. Ni vet, jag har väl ingen så större koll. Har inte gått natur på gymnasiet och är värsta översmart. Jag är bara jag. Lilla musikal-Lina som brinner för det. Kämpar ju nu, precis som Elle gör. För in ska jag komma, och det är inte det jag är orolig för. Det är när jag väl börjar.. Jag är skräckslagen över att inte räcka till. Viljan finns där. Frågan är om det räcker?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0