Lina fakta *3

Jag hittade den här utmaningen hos Käthe och tyckte den var lite annorlunda. Och kul såklart!

Tre ställen jag bott på:
Kävlinge, Båstad & Klippan

Tre jobb jag har haft:
Sommarjobb på en lanthandel, På Scandlinesbåten Hamlet (Helsingborg-Helsingör), butiksbiträde

Tre jobb jag skulle vilja ha:
Arkitekt, inredningsarkitekt, mäklare

Tre länder jag har varit i (gärna ovanliga):
Tråk-Lina svarar Norge, Danmark, Tyskland

Tre drömresmål:
Sydafrika, New York, Puerto Rico

Tre favoriträtter:
Lökpudding med brunsås, Baconlindad kycklingfilé med brieost i med klyftpotatis, mormors köttbullar

Tre rätter jag inte gillar:
Risgrynsgröt (tror det beror på konsistensen.. klumpigt liksom), Bruna böner (har aldrig gett det en chans för jag fixar inte lukten), Ärtsoppa (en kombo av läskig lukt och mysko konsistens, skalig liksom)

Tre bloggar jag läser dagligen:
Hockeyfrun, Anna Hibbs & Ung tjej söker efter den rätte

Tre laster jag har eller har haft:

Kaffe, choklad & te

Tre ämnen i grundskolan som jag var duktig i:
Engelska, Musik & idrott

Mina tre sämsta ämne var:
Träslöjd, historia & hemkunskap

Jag utmanar alla som vill! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0