Personlig Almanacka


image325

Tycker ni inte att jag kan behöva en snygg almanacka? Jag tycker det. Brukar inte vara så glömsk faktiskt, men den senaste terminen har det blivit en massa nya komihåg!

  • Betala räkningar
  • Provdatum
  • Träningstider
  • Allt såntdär man glömmer köpa
  • Födelsedagar...
  • Jag slömde ju min egen brors 30-års dag! Det är minsann sorgligt... Det är så olikt mig och jag gillar det inte alls! Under 2008 ska lilla jag ju dessutom börja på universitetet. Då blir det ännu mer komihåg... Då behöver man en snygging till almanacka! Ochjag har minsann gjort mig förtjänt av en sån här snygg en! Rosa och grå skulle den va. Snyggt! Texten får jag nog klura lite på, det måste ju vara perfekt! Perfektionisst javisst! Man ska ju trots allt ha den i ett helt år ;)

    Gillar ni idén? Antingen kan ni ta chansen, precis som jag, och tävla hos Amanda. Annars kan ni köpa den här för ynka 275 spänn, som hittat va? Nja, inte direkt.. Vinner jag inte den, eller får en av mamma som tröstpris haha, så får jag väl ha en tradig i stil med den jag har nu...

    Den duger väl, men är lite opersonlig

    image326


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0