Realistisk önskelista

163124-308
1. Underbar tee som jag tänkt köpa hur länge som helst, men så har annat kommit i vägen.. Den är inte särskillt dyr, så vänner om ni tänker köpa en julklapp till mig så är denna en bra idé. Så stor som möjligt, Paris har ingen stil, det ska vara oversize ;) Finns på houseofmental.com
2. Nya gitarrsträngar till min akustiska ibanes -vet att jag får det, har sagt till mamma att antingen köper hon det, eller så ser hon till att nån gör det ;)
3. Härliga inneskor från Indiska
4. Knoppar från indiska. behöver sex st. till min byrå i garderoben
5. En ny matsalsgrupp. Stolar med hög rygg i svart skinn, benen måste också vara svarta. Detta kommer från Ekeby möbelaffär. Tror min kära mor är snäll och ger mig detta med =)

Det var min inte så roliga önskelista. Men har man allt så ;)

Kommentarer
Postat av: lovingnurse

men åh då måste jag in och kolla nu! missade den i sådana fall :)

(nu hittade jag den också :D )

2007-12-11 @ 02:38:24
URL: http://lovingnurse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0