Suck

Nu har jag skrivit prov på hela min religionskurs typ.. Gick åt helvete rent ut sagt.. Tror ni mitt mvg rök där? Risken finns..

Imorse stälde jag klockan på 6, gick upp och duscha, koka gröt och satte mig och tittade på Luciamorgon och julkalendern. Det är så mysigt och en tradition sen jag var liten, dock har det inte blivit något sådant de senaste två åren pga för mycket party + uppsjungning inför Luciatåg.. Aaja, nu är det dags att ta fram alla gamla traditioner igen! Nu ska jag packa lite, ska ner till mamma och se på Luciatåg i kyrkan, som sagt gamla traditioner. Jag har inte sett ett Luciatåg sen i femman... Det är sinnes, men jag har ju alltid varit med i dem! Nu ska jag alltså hem och se Kävlinges lucia i kyrkan. Samma Lucia somjag själv var för fyra år sen. Fan vad tiden går! jaja, packa var det. Har ätit köttfärspaj till lunch. Snart är det bokförningsklass..

Kan inte blogga förren imorgon eftermiddag.. Så vi ses då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0