Vilken härlig dag!

Idag är en underbar dag. Det enda som kunde gjort den bättre är att det börjar snö sådär härligt och att man hade haft en karl att mysa och dricka glögg med. Men what the fuck, jag trivs rätt bra i min tillvaro det är bara extra mysigt att ha någon vid juletid. Idag slår jag inte lite julklappar. Bland annat till lilla Linnéa nere i Sydafrika. Den är perfekt, helt ärlig så är jag fruktansvärt nöjd med den! Skickar den idag så den säkert kommer fram i tid. Här är julpyntat och fint. Nu saknas bara en gran, men man kan ju undra var den ska få stå... Det lär väl bli en plastgran iår, fast jag avskyr det.. Men jag har varken tid eller lust att ha en riktig i år. Ska ju inte fira julen här ens.. Men det var min lilla uppdaterning. Nu återgår jag til mitt lilla julmys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0