Tankar och funderingar en fredag

Har precis varit med om en räddningsaktion.. Rätt så misslyckad då de hade släppt Linnéa redan när vi fick tag på dom. Då hade hon ägg i håret och tandkräm i huvudet.. stackars flicka. Tänker inte skriva me om det, men en sak är säker. Hämnden är ljuv, och En För Alla - Alla Mot Ante!

Ikväll ska jag träna med Christa och se lets dance. =) Imorrn ev. melodifestival kväll med tjejerna...

Hänt i veckan på Apelryd.
Måndag - Läxförhöret i naturB var en tipsrunda(som jag och Tobbe vann överlägset.) Men det var iskallt.
Tisdag - Anki(en lärare) skämmer ut mig tota på vår basgrupp. Tänker inte ens gå in på hur. Det var bara för pinsamt. Fest hos Nutte & Cohen. Förfest hos mig. Skit trevlig kväll, mycket händelserik.
Onsdag - Allmänt trött och bakis. Sov över hos NUtte och Cohen kvällen innan så jag gick bara hem 10 min på morgonen för att byta om och frächa till mig. Dansen gick över förväntan trots diverse krampor med helt skilda orsaker. Myskväll hos Elaine och Tobbe, vi lagade middag och sen kom Ida & Julia och vi fikade och tittade på skärgårdsdoktorn, men både jag och tobbe somnade i soffan... Gick hem vid niotiden och somnade direkt.
Torsdag - Träningsverk i större delen av kroppen. Började med regi, scen 2. Gick jätte bra och känns skönt. Carol och Lina är dock läskgt lika  nuläget.
Fredag - Linnéa blev kidnappad av Nutte & Kotten, skit hemskt, men vi försökte rädda henne. Hon lever iaf ;) Ska träna med Christa ikväll =) skönt att komma igång igen.

Ni vet att ni älskar mig
Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0