En mycket trevlig helg

Fredagen tillbringades hos Linnéa i Ängelholm på hennes 19-års dag. Hon fick en muuande och vibrerande ko av mig och Tobbe =) fruktansvärt söt, men jag misstänker att lillasyster Agnes gillade den mer ;) Jansson och Benne var med där och Ella. Vi åt jätte god mat vid ett fint dukat bord. Sen bar det av ner till stan med taxi-Pär. Kvällen slutade på Banhof där det var måttligt roligt. David var där(trevlig överraskning) men han kom i  bråk och försvann.. Men Christian var där, har saknat honom, min lilla gubbe =) Vi åkte hem tidigt och tur var kanske det.

I Lördags var mamma och jag på släktmiddag hos Inga och Claes, jätte trevligt verkligen, fick reda på mycket om min släkt på pappas sida som jag inte känner alls..

Söndag innebar avskedsmys hos Marie, jätte mysigt. Jag hade gjort henne en svensk spann, med bara massa svenska grejer som sill, mjölkchoklad, snus, kaviar o shit.. vi fikade i trädgården o sen åt vi pizza. Annie och Sofia var också där, Annie och jag åkte hem rätt sent men det var en mysig kväll =)

Idag har jag kört bil, så se upp på vägarna, jag kommer ;)

Ni vet att ni älskar mig
/Lina

Kommentarer
Postat av: Ella

haha taxi-pär rules ;)

2007-07-04 @ 15:48:05
URL: http://welliam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0