Minnen för livet


Sandra Malin & Jag
Sandra, Malin & Jag innan pärlor


Carol & May-Lynn. Jag som Carol i rött
Jag & Ella i musikalen

Jag som Carol i randigt
Carol lite rädd va? - musikalen

163124-10
Min underbara klass på balen


image12
Denna fruktansvärda utspark.. Jag & Christa vann iaf när man nu ska göra bort sig...

image11 
Utsparken fick en blöt avslutning...

image13
Roadtrip - klassen hos vix

image14
En blöt dag på liseberg jag & jansson

image15
Min första scen i musikalen

image16
Sandra Marie & Christa champangefrukost

image17
Marie, jag & Julia - brunch med lärarna

image18
Våra underbara pojkar - champangefrukost




Kommentarer
Postat av: jansson

sååå fina bilder!=)

2007-07-19 @ 21:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0