En kväll på Musteriet

Tessi har fixat så att måndagar är Apelrydskväll på musteriet. Faktiskt riktigt nice att komma ner här några timmar och ha det lite trevligt. Vi i musikal 3 tog iaf tillfället i akt och gick ner hit, och har faktiskt riktigt trevligt. Lite nostalgi är det då jag inte befunnig mig på en fritidsgård sen mellanstadiet.. Men här är riktigt nice och stylat. Blir nog fler måndagskvällar här. Innan vi gick hit hade vi kafferep hos Christa och Tobbe. Jätte mysigt ute i det fina solvädret. Sandra & Julia var där med. Jag och Christa var och handlade på hippus innan och handlade lite till musikalen, börjar verkligen ta sig nu. Är jätte glad för at vi verkligen gör framsteg. Imorgon ska vi ha sång med Henrik, det ser jag fram emot.. Nej nu ska jag gå och ta fram barnasinnet lite. thingeling!

Ni vet att ni älskar mig
Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0