Alfie

Nepp inte filmen. Killen! haha. Tydligen så läser A (Alfred) min blogg, då och då iaf, och idag bad han mig skriva något om honom som han skulle bli glad av att läsa.. No pressure liksom... Men hur som helst. Han är dock inte totalt olik Alfie (i filmen då) ni kan googla den för att läsa mer... Han är söt, det borde han väl bli glad av att höra? Fast det hör han nog ofta visserligen... Fast han verkar inte tycka det själv. Han frågar mig hela tiden om jag inte tycker han är het.. Men det kanske bara är ett spel, vad vet jag. Han är lite lat, har inte varit och hälsat på i min lägenhet. Det tycker jag är dåligt! Men nu har jag mutat honom lite så vi får väl hålla tummarna. Nu har jag iaf tillägnat honom ett helt inlägg så vi får hoppas han blir glad och nöjd! För jag är trött och orkar inte skriva mer/roligare ikväll...

Får väl avsluta med ett litet gulligt påstående
Alfred & Lina
Det hade varit gulligt eller hur? Som i Emil.. =)

Sov gott kära vänner. I know I will!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Alfie får en att tänka på Alf-alfa eller va han kallas...du vet han med knorren på huvudet :P

2007-11-21 @ 02:07:26
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0