Bloggar jag läser dagligen

Musikal 04/07 - Min gamla klass blogg. Vi skriver där allihopa för att hålla kontakten efter studenten.
Nutte - Rickard Ohlsson är som en bror för mig. Dålig på att uppdatera dock. Blir väl så med ny flicka och allt.
Jansson - Emelie skriver ofta och gulligt. Gammal klasskompis och söt tjej.
Julia - ännu en klasskompis. Härlig tjej som numera sjunger för Öland ist för Båstad
Ella - Snyggingen! Ella modellar en del numera. och bloggar lite då & då med ;)
Tilda - Söt tjej med skön stil. Går andra året på Apelryd.
Christa & Sandra - lever livets glada dagar i Bjärnum. Pluggar musikteater. Gammla klasskamrater.

Och så de jag inte känner personligen
Anna - hockeyfrun. Rak, ärlig och klockren
Stina - Stina-Lee har båda fötterna på jorden, och en skön stil.
Kelly - snygg stil och samma inredningsmak.
Sigrid - Om jag skulle byta garderob med någon skulle det bli Sigrid. Det är också hennes blogg jag läst längst.
Blondinbella - Bjuder på dagens skrattdos.
Tobias - kul när en kille bloggar aktivt. Intressant också.

Mitt Wildcard
Giftasmogen - Startade tydligen den bloggen idag. Hoppas på fortsatt aktivitet. Härligt humoristisk på något vis


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad trevligt!

2007-11-13 @ 16:44:54
URL: http://metrobloggen.se/linder

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0